Jun 26, 2009

Capsquare KL

Bes gilak restraint perform time tuh, aku diri tul2 dpan stage, pet kurt hery, ntah kmane..
aku da xbley tahan da, duk mnunggu nk perform bapak lame....ade la sengah jam...babik tol...oleh kerna restraint...aku sanggup punye pasal...pnantian pnuh kesesakan lautan manusia...kua la si sarah official...slaku MC ari tu...dan2 plak dorg ade free cd...ade dua je...nasib mnyebelahi aku...kudrat mnunggu dekat sengah jam...berbaloi rase nye...sarah bg aku beb cd tu...brebut siak...hahaha...best ouh...1st album dorg...berbaloi beb...aku dtg nk tengok restraint...sian lak kat aifa...leteyh je...heheh

4 comments:

  1. lain kali nk gi gig cmtu tggl je aifa kt umah i oke. cian lesbo partner i tuhh. balik mlm tu kompom die tido berkeroh! khokhohkohkhoh :DD

    ReplyDelete
  2. weyh aku ngan kurt mosh kat blakunk sial.....
    take over tempat epul yg sedang injured kat pale.........
    hahahahahahahahahaha

    ReplyDelete
  3. weh tak ajak aku pun kan??
    best gila!
    bhahahah :P

    ReplyDelete